dimecres, 12 de març de 2014

Dimecres Mut - Sota el gel hi ha...



"Dimecres Mut" - "Miércoles Mudo" és un blog hop que va iniciar Maybelline de Naturalmente mama i participar és molt fàcil. Només has de publicar els dimecres una foto (s) sense escriure res per a explicar-la, d'aquí ve lo de "mut". Després no oblidis enllaçar al linky que pots trobar aquí i deixar un comentari a cada blog que visitis. Per saber com va néixer el "Dimecres Mut" i les seves normes pots llegir-ho aquí.
"Miércoles Mudo” es un carnaval de blogs o blog hop iniciado por Maybelline de  Naturalmente mama y participar es muy fácil, solo debes publicar los miércoles una foto (s) sin escribir nada para explicarla (s) (de ahí viene lo mudo). Luego no olvides enlazar en el linky que está aquí y dejar un comentario en cada uno de los blogs que decidas visitar. Para conocer como nació el Miércoles mudo y sus reglas, puedes hacer click aquí.

4 comentaris:

  1. Hola, te acabo de descubrir gracias al Miércoles Mudo y me encantaría quedarme como seguidora, pero no sé como hacerlo. No tienes ningún gadget instalado en el blog ¿verdad? Mi nombre es Clara de Valencia y este es mi blog: http://mimami-chic.blogspot.com.es Me ha encantado tu blog y tu preciosa familia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Clara! Encantada de verte por aquí! Poco a poco voy añadiendo cositas al blog, una de las que tengo pendientes és el gadget para suscripciones al blog. Intento ponerlo en breve. Gracias por tus visitas!

      Elimina
  2. Vau trobar que hi havia sota el gel??
    Ptons

    ResponElimina

Moltes gràcies pels comentaris! Tots em fan molta il.lusió i intentaré respondre'ls un a un sempre que pugui!