diumenge, 23 de març del 2014

De festival internacional del patchwork a Sitges

Cada any per aquestes dates es celebra a Sitges el Festival Internacional de Patchwork.
Gairebé sempre vaig a treure-hi el cap perquè m'agrada veure les creacions que fa la gent i fer el xafarder entre tantes teles boniques. Dijous va ser el dia d'escapada, mentre els dos grans eren a escola vam anar a Sitges amb la Laia, esperava que essent el primer dia no hi hagués gent perquè anar a llocs així amb un nadó d'un any penjat de la motxilla no és el millor plan del món. Per mala sort meva, la veritat és que estava ple de gom a gom!
Malgrat tot, vam voltar per tots els stands i ens van encantar Mi casita de patch i també les creacions de L' atelier d'Isabelle. De la primeres us deixo la foto d'una paret de l'stand farcida de lletres i de la segona d'uns quants raconets de l'stand, no deixeu de visitar la seva web que hi veureu coses moníssimes!



Les noies de Betes i Flors de Viladrau també tenien coses molt maques però no en tenim foto! 
Pel que fa a les teles en si, jo estic enamorada de les teles japoneses de Nunoya i de les de The world of patchwork, moltes de les quals les faig servir en la confecció dels Babetes, les Mantetes o les Banderoles.
La fira es fa al passeig marítim i just al sortir de l'última carpa la Laia va anar súper decidida cap al parc infantil així que hi vam fer una parada, bé s'ho mereixa!! 



I des d'aquí us desitgem bona setmana!!
Una abraçada,
Carla







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies pels comentaris! Tots em fan molta il.lusió i intentaré respondre'ls un a un sempre que pugui!