dilluns, 2 de juny del 2014

I Trobada de Dones Blocaires de Barcelona

Aquest cap de setmana vaig estar al 1r Encuentro de Mujeres Blogueras de Barcelona organitzat per Más que Madres, dues àvies blocaires amb una empenta i una energia espectacular!

El primer que us vull comentar és que l'esdeveniment era gratuït, el dinar estava inclòs i l'únic requisit per poder-hi assitir va ser portar 1kg de menjar envasat que, la Xarxa de dones emprenedores d'Esplugues s'ha encarregat de donar a un menjador social; des d'aquí un aplaudiment per l'organització i per tots els espónsors!. 
S'hi van fer un bon grapat de ponències interessants i vam tenir l'oportunitat de fer networking amb altre dones blocaires; sempre està bé sortir del món 2.0 i conèixe's en persona; estic segura que en sortiran col.laboracions interessants de tot plegat.
Entre altres coses Pedro Rojas ens va explicar com donar visibilitat als nostres blogs i Vanessa Alarcón i Ana M. vega ens van posar al día sobre els requisits legals per a blocaires, que és més complicat del que ens pensem!
També es van presentar projectes interessants com el de Novartis i Power Of One dedicat a la lluita contra la Malària, feu-hi un cop d'ull!
En un dels descansos vaig poder conversar amb els nois de Boiron i em van explicar que tenen una campanya en marxa titulada: Un as en la manga: la Homeopatía enmarcada dins la comunitat 2.0 que han creat, si us ve de gust aquí la podeu conèixer i animar-vos a participar. .
A la tarda sé que les ponències de l' Alejandra Libenson i Maria José Cayuela van ser tot un èxit però jo me les vaig perdre perquè el meu "gripasso" començava a despuntar maneres així que em vaig retirar abans d'hora.
Va ser un dissabte intens, ple de coneixences i nous aprenentatges, ara toca posar-los en pràctica!
Una abraçada,
Carla

2 comentaris:

  1. Gracias Carla por tu crónica, valoramos mucho que hayas dedicado un tiempo a escribirla.
    Moltes Grâcies! Un petó.

    ResponElimina
  2. Gràcies a vosaltres per l'esforç i el temps ddedicat a organitzar-ho tot!
    Una abraçada!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels comentaris! Tots em fan molta il.lusió i intentaré respondre'ls un a un sempre que pugui!