dimarts, 26 de gener del 2016

D'amics invisibles 2.0.... #mintxmasexperience

Ja sé que les festes fa dies que s'han acabat però les vaig viure tan intensament a Jugaia i tan poc a casa que, un cop passada la marabunta, encara he seguit en mode nadalenc unes setmanes més, decoració de casa inclosa. I devia ser que havia de ser així perquè el carter, que es deu haver saltat casa nostra des del 10 de desembre, ens va deixar aquest divendres passat la bústia plena de felicitacions nadalenques! Si senyor a dia 22 de gener vam rebre les postals de Nadal que amics del 1.0 i del 2.0 ens havien enviat per felicitar-nos les festes, ooooole!. "Nunca es tarde si la dicha es buena", no? Total que amb aquest panorama m'he dit, apa tira i publica el post que fa dies que tens a mitges que es veu que encara està permès parlar de Nadal. Així que aquí ho teniu, avui us presento la #mintxmasexperience !
Aquest ha estat el segon any que he participat en aquest "amic invisible" cuidat i bonic de la meva xarxa social preferida, ho sabeu, instagram. L'organitza la Maria que és l'ànima creativa de Heme workshop i saps que, rebis el que rebis, el contingut de la teva caixa et deixarà amb la boca oberta!



L'any passat la caixa en qüestió va arribar des de Girona, de la mà de les noies de "En color canela". Ens van enviar una garlanda personalitzada preciosa, feta especialment per a mi i els meus tres! Ja llavors va formar part de la decoració nadalenca i aquest Nadal, a la casa nova, hi ha ocupat un lloc d'honor al peu de l'escala i en molt bona companyia, ja ho veieu!

Aquest any la meva #mintxmasexperience ha vingut des de Madrid de part de la Carmen de "De mi hermana" i, com no podia ser d'una altra manera, em va deixar al·lucinada. El paquet es veia preparat amb molta cura i tot estava cuidat al detall. Vaig obrir els regals amb els nens i els va faltar temps per menjar-se les galetes i demanar-me si podien fer servir les llibretes. Amb una mica de pena, aquesta vegada els vaig dir que les llibretes eren meves. Heu vist quines coses més bufones? L'estrella de la caixa però, era aquest bastidor brodat a mà que, de seguida, va trobar el seu lloc a la cuina, amb les nostres fotos preferides. A mi que, segons com, fer punt de creu m'arribava a posar nerviosa, no puc imaginar el que deu costar fer una cosa així!



No cal que us digui que la llibreta del Planeta Babetes s'ha convertit en la meva llibreta preferida, oi? Em va de conya per portar el #365avuillegim organitzat!
Espero que us hagi agradat i si us animeu, ja ho sabeu, cap a finals d'octubre contacteu amb la Maria i apunteu-vos a la #mitxmasexperience. Ah, si voleu veure més creacions de la Carmen aquí i aquí veureu més cosetes.
Una abraçada,
Carla

NOTA: Jo també intento que les caixes que envio estiguin plenes de coses boniques però avui volia que les protagonistes fossin les meves amigues invisibles, si? ;-)
I una altra cosa, les fotos de la garlanda que es veuen amb el bastidor, són impreses directament des del mòbil amb l'app de Paper lover. ;-))


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies pels comentaris! Tots em fan molta il.lusió i intentaré respondre'ls un a un sempre que pugui!