dimecres, 25 de febrer del 2015

2 anys de Laia, 1 any de bloc!

Aquest mes de febrer està sent una mica desastre. No sé si és per compensar el fet que al gener em vaig cuidar o l'estrès del trasllat imminent però a casa hem estat tots malalts un grapat de dies. El pare de les criatures i jo ens hem endut la pitjor part amb diferència i encara arrosseguem els efectes d'algun virus amb molt mala llet. Els que ens seguiu per instagram ja esteu al cas de les nostres desventures i us he de dir que s'agraeixen totes les mostres de suport i ànims virtuals!
Sigui com sigui res és per sempre i febrer s'està acabant, yupi!
I avui és un dia súper especial, fa un any que vaig escriure aquí per primera vegada i.... la Laia fa 2 anys!! Tot i les circumstàncies no volia deixar que passés el dia sense fer res especial per ella així que amb l'ajuda inestimable del meu pare, aquest matí hem sortit a fer fotos pinterestianes per deixar constància del dia d'avui. 
Ahir vaig enviar a l'avi a buscar un d'aquests globus-números gegants i trobo que les fotos queden molt divertides, el vent no ens ha deixat fer la foto que jo tenia al cap però no perdo l'esperança de tornar-ho a provar mentre el globus no es desinfli. 


Us confesso que fa mesos vaig comprar l'atrezzo d'aquestes fotos a Tiger, quan vaig veure la pissarra em van venir al cap unes fotos exactament com aquestes. No em poden agradar més!!



Abans d'ensenyar-vos les últimes us poso una mica en situació. De sempre m'han agradat molt els llibres i des de que tinc nens, se me'n van els ulls amb els contes. De fet, quan vaig obrir el bloc tenia clar que faria una secció de contes, que encara no he aconseguit arrancar-la eh! Ja se sap: "las cosas de palacio van despacio". Per compensar però, a instagram solc participar en una iniciativa que es diu #hoyleemos (#avui llegim) on moltes mares compartim els contes que llegim amb els nostres petits. Si us agrada la idea, podeu mirar l'etiqueta a IG i que sapigueu també que la Beatriz del blog Madrid, Martina and myself fa el seu particular "365project" fent cada dia una foto d'un conte i després un recull setmanal al seu bloc, us deixo l'enllaç aquí.
Ara que ja us he situat... vaig pensar que seria bonic fer una foto cada any amb el seu llibre preferit. Tan de bo se m'hagués acudit quan els altres dos eren petits!!! El de la Laia ara mateix és aquest: "Mon Grand Popimagier", un conte en francès que vam comprar quan el Bernat tenia un any al Carrefour de Bourg-Madame. Està ple d'imatges d'en Popi en diferents situacions i li encanta anar mirant i comentant cada detall.




En fi, avui ho deixo aquí, me'n vaig al llit a veure si aconsegueixo dormir avui, que tipa n'estic dels atacs de tos!
I vosaltres no us talleu, si voleu comentar quelcom, m'encanta llegir-vos als comentaris!
Una abraçada,
Carla

PD: Us deixo la banda sonora d'aquest mes i espero que us agradi tant com a mi! 


2 comentaris:

Moltes gràcies pels comentaris! Tots em fan molta il.lusió i intentaré respondre'ls un a un sempre que pugui!