dilluns, 7 d’octubre del 2019

Baobab, llibres per aturar el temps

Ja sabeu que la literatura m'apassiona i que, des de que sóc mare, m'encanta estar al cas i descobrir petites joies per els meus tres. Així que em va fer molta il·lusió estar present el passat divendres 13 de setembre a la presentació de "Baobab", el nou segell editorial dins del grup @kidsplanetlibros i @estrellapolareditorial (en castellà i català respectivament).
L'Esther  i l'Alba  ho havien preparat tot amb molt d'amor! Les noies de HipHipHurray i Casa de Pastel van omplir les taules de delícies vàries i el pati del nou espai de #thesuperpowersofart ens va acollir amb els braços oberts.



Moltes cares conegudes (des d'aquí una abraçada noies!), la genial Olga de Dios preparada per fer-nos un taller molt xulo i la Victòria de fotògrafa. What else?

Doncs contes, contes molt xulos i diversos, d'estils diferents però pensats pel mateix. Per ser llegits gaudint de la lectura sense importar l'edat ni el moment. #librosparadetenereltiempo diuen!
Els dos primers títols de la col·lecció m'han agradat molt!
Un, original, ple de color, brillant! I l'altre, delicat i poètic!

"Que bigotis em passa?" és un conte sobre les emocions, amb personatges que neixen del potent imaginari de la seva il·lustradora i on petits poemes rimats acompanyen aquestes il·lustracions pleníssimes de color. L'Olga, que és una canya de dona, ens va parlar del seu procés creatiu d'una manera propera i divertida per després convidar-nos a jugar amb els sprays tot intentant crear els nostres propis personatges.



Va ser un autèntic plaer compartir el matí amb totes vosaltres entre llibres, esprais i ceres, Dels personatges que en van sortir ja no diem res, val? :-)
Estigueu atentes a instagram que arribaran sorpreses de la mà d'aquest nou segell editorial!
Una abraçada,
Carla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies pels comentaris! Tots em fan molta il.lusió i intentaré respondre'ls un a un sempre que pugui!