dilluns, 20 d’octubre del 2014

Delícies que no es mengen però que també alimenten!

Aquest estiu vaig descobrir una botigueta molt especial, amb un logo suau i una filosofia que va molt amb la nostra, Petit tresor organics em va cridar l'atenció de seguida. M'encanten aquests projectes petits, recent nascuts, que transmeten "carinyo" pel que fan, sabeu que vull dir?
Quan em vaig posar en contacte amb ells encara no tenien ni la botiga en funcionament! Per sort vostra, la botiga ja fa un mes que funciona i hi podeu trobar productes cosmètics per tota la família! Cosmètica orgànica i deliciosa perquè, com ja us vam compartir aquí és important saber que posem a la pell dels nostres petits i petites, tant com a la nostra de fet!
De tot el que vaig veure a la web el primer que volia provar era la pasta de dents. El packaging de Jack and Jill  el trobo xulíssim; si a més afegim que la pasta és a base de calèndula, amb xilitol i que no passa res si se l'empassen, ja no tenia excusa!


Us he de dir que la Laia està encantada amb la pasta. De fet, és una gran fan de rentar-se les dents. Fins al punt que no pots dir res al respecte fins que no acaba de menjar perquè si ho anomenes abans, baixa de la cadira i se'n va al lavabo volant!


A l'Aran i al Bernat, tot i que els va semblar divertit que l'avi els fes fotos rentant-se les dents, van trobar que a la pasta li falta gust de plàtan així que la propera que provarem serà de maduixa o de nabius que ja ens han dit que són boníssimes! 


El gel de bany de Lulu&Boo amb aloe vera orgànic, espígol i camamilla no ens ha decebut gens ni mica. El fem servir tant pel cos com pel cabell i és súper suau. Fa una oloreta deliciosa, als tres els encanta i a mi també! Aquí teniu la web per si voleu conèixer una mica més la marca.



Per últim vaig triar un oli de massatge a base d'oli de gira-sol, albercoc i camamilla de Little Green Radicals, una casa que van començar fent roba de cotó orgànic i que d'un temps cap aquí es va llançar amb la cosmètica orgànica i tenen productes molt temptadors!




La primera vegada que el vaig fer servir vaig pensar que sentia massa l'olor de la camamilla però la veritat és que el tacte és genial i passada aquesta primera impressió, s'ha convertit en un imprescindible després del bany. Quan la Laia em deixa li faig jo un massatge però, en realitat, a ella li agrada molt deixar-se sentir l'oli a les mans i escampar-se'l per tot el cos, així que la deixo fer.

I ara que ja us he explicat la nostra experiència amb els productes de Petit tresor organics, arriba la sorpresa.... 
Voleu un xec-regal de 20€ perquè pugueu provar els productes que més us agradin? Jo estic segura que si ho proveu, repetireu!!

Com participar:
OPCIÓ 1 via FACEBOOK:
Ser seguidor de Planeta Babetes i de Petit Tresor-Organics.
Compartir públicament en el vostre perfil el post que anuncia aquesta entrada.

OPCIÓ 2 via INSTAGRAM:
Ser seguidor de @planetababetes i @petittresororganics. 
Compartir una foto del producte que us agradaria provar amb el hastag #planetaipetittresor. 
Recordeu mencionar-nos quan publiqueu la foto per tal que ens assabentem que participeu! (El perfil d'IG ha de ser públic per tal que ho puguem veure, d'acord?)

Si participeu mitjançant les dues opcions teniu doble papereta, sí?

Quan hàgiu participat ens encantaria que ens deixéssiu un comentari en aquesta entrada dient-nos quin producte us agradaria provar i per a qui seria.

El sorteig estarà obert fins al 31 d'octubre i anunciarem el guanyador el dilluns dia 3 de novembre a través de les nostres xarxes socials. (Ens agafem el cap de setmana de la castanyada-halloween per fer recompte de vots i que una mà innocent esculli el guanyador).

Espero que us agradi aquesta manera de celebrar que ja som 800 a facebook i que us animeu a participar. Molta sort!
Una abraçada,
Carla
PD: Ja ho he dit abans però ho repeteixo, les fotos del post són obra de l'avi Miquel que, ja ho veieu, en sap mooooolt! Gràcies pare!

15 comentaris:

  1. A mi m'encantaria provar la pasta de dents, a veure si així la peque s'anima, que no li agrada gaire...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per participar Inski, ho fas via facebook o instagram? Molts sort!

      Elimina
    2. Via facebook! Crec que ara ja ho he compartit correctament! Gràcies!!

      Elimina
    3. Si Inski perfecte! Molta sort!

      Elimina
  2. M'encantarien provar els productes de la girafa Sophie a part de molts d'altres que em tenen el.cor robat com els pasta dents.

    ResponElimina
  3. Es molt temptador tot el que expliques i m'agradaria provar-ho, però el meu nen té pell atopica i jo dermatitis, i no se si ens aniria bé. Però no descarto mirar els seus productes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! Jo desconec si aquests productes en concret o altres que tinguin van bé per pells més delicades però l'Anna de Petit Tresor segur que t'ho sap dir!
      Gràcies per passar i comentar!

      Elimina
  4. Participo via Facebook. Els coneixia a l'Instagram i ja tenia la pasta de dents a la wishlist, m'encanta!

    ResponElimina
  5. jo, tal com he dit pet IG provaria qualsevol producte per embarasades i despres quan tingui el nen els productes infantils! merci per la iniciativa i felicitats per aquests mes de 800 seguidors! una abraçada! #sorteig#sorteo#planetaipetittresor#cosmeticaorganica

    ResponElimina
  6. M'ha encantat la pasta de dents, sempre estic buscant una per a l'Emma perque en vol de la meva, pero totes les que venen per a nens son a partir de dos anys. Enhorabona pels mes de 800, son moltíssims!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies bonica! EM fa molta il.lusió que passi per aquí i participis!

      Elimina
  7. dons m'agradaria probar qualsevol dels productes, però em crida molt l'atenció el Sleep Balm Little Green Radicals! participo a Facebook i a instagram!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels comentaris! Tots em fan molta il.lusió i intentaré respondre'ls un a un sempre que pugui!