dilluns, 11 d’agost del 2014

Resultat sorteig SMLM14 i el meu aniversari

Fa uns dies va ser el meu aniversari, 35 estius fa que volto per aquí!!
Per celebrar-lo, perquè estic la mar de feliç i aprofitant que la primera setmana d'agost es celebra la Setmana Mundial de la Lactancia Materna (a gran part del món, a altres llocs, com a Espanya ho celebrem a l'octubre), vaig proposar un sorteig a la nostra pàgina de facebook i a instagram.
Ahir a mitjanit es va acabar el plaç per participar i aquest matí he fet el sorteig via Sortea2.

Les participants han estat:
Àfrica-Lluc // Bego-PolMireiaEmma // Diana-Marco // Núria-Berta // Núria-Leo // Sandra-Bruc
Maria-JanaNit // Gemma-ZoeLena // Laia-Pep // Maria-Candela // Roser-Iu // Silvia-Max 
Elisabet-Santiago // @tania_duendita // @dambboho // @prettylinen // @mireia_cabanillas
@alpema81 // @mingurriadas 
I la guanyadora ha resultat ser:
@tania_duendita
Aquí podeu veure les fotos que s'han compartit a facebook, a instagram les trobareu sota el hastag #planetailactancia.
Enhorabona Tània i gràcies a totes per participar!
Una abraçada,
Carla


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies pels comentaris! Tots em fan molta il.lusió i intentaré respondre'ls un a un sempre que pugui!