dimecres, 30 d’abril del 2014

Sant Jordi

El 23 d'abril és, sens dubte, un dels meus dies preferits. 
Dia de Sant Jordi, dia del llibre i de la rosa, dia d'anar sols a Barcelona en tren i passejar des del carrer Provença fins Plaça Catalunya per una Rambla plena de gom a gom; de llibres, roses, gent,... m'encanta l'ambient que s'hi respira! M'agrada passejar per les parades, anar mirant llibres i més llibres, escollir amb cura els contes pels nens, sorprendre'm amb cada rosa diferent que trobem,... sempre és un matí que ens regalem amb el Joan i això no passa gaire sovint!

A la Rambla hi vam trobar roses de de tot tipus i fetes amb materials ben diversos: paper de diari, tovallola, feltre, fusta i, fins i tot de galeta! (Que són les que vaig fer jo per Sweetopia Bcn, ejem ejem, escombrant cap a casa...)


La tarda però "són figues d'un altre paner", des que tenim criatures, anem a fer el volt a Sabadell i us confesso que acabem tots esgotats i estressadíssims! És una d'aquelles coses absolutament previsibles però que, inexplicablement, cada any repetim; perquè és Sant Jordi, és bonic, et fa il.lusió que els nanos visquin la tradició..... I dic jo que l'endemà devem patir un reseteig de la memòria en la que t'esborren l'atabalament de la tarda anterior;  gent per tot arreu, nens saltant intentant veure les parades de llibres, nens avorrits que t'estiren la màniga quan tu intentes mirar un llibre (o saludar aquell amic que fa dies que no veies i que, vès per on, també ha decidit anar a viure la tradició en familia), nenes que reclamen la seva rosa, homes atabalats que no veuen la teva nena petita que està ajupida recollint un pètal de rosa i te l'atropellen,....en fi, que com que estic gairebé segura que l'any que ve repetirem, aquest any he decidit posar-ho per escrit a veure si així conservem el record i no ens emboliquem.
I vosaltres, que feu per Sant Jordi?
Una abraçada!
Carla

PD: Si si, properament us presentaré els que han estat el nostres llibres de Sant Jordi. (És que si ho faig aquí això serà com la història interminable!)




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies pels comentaris! Tots em fan molta il.lusió i intentaré respondre'ls un a un sempre que pugui!